ellasstyle

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Matchande kläder

Av Ella - 25 juni 2011 19:50

Hej bloggen!

I detta inlägg kommer jag skriva lite om matchande kläder,hur man matchar dom och vad som matchar.

Ibland när man går i stan eller nån annan stans så ser man hur folk matchar sina kläder,vissa gör det jättebra och vissa är inte lika bra på att göra det.Några exempel på färger som inte matchar är:orange och grön,lilaoch blå,rosa och brun.

Här kommer en bild som är ett exempel på omatchande kläder:

  "Ugly Betty" en blåvit klänning med hög krage ellar vad det kallas,och en röd liten väst eller nåt konstigt.Sååå fult,ellr det är iaf vad jag tycker.Vad tycker ni?


Nu kommer vi till det som matchar:)Här kommer exempel på färger jag tycker machar:rosa och vit,blå och svart,grön och gul.Vilka färger tycker ni matchar?Eller ni kanske tycker somm mej?Här kommer bilder på kläder som matchar väldigt bra:

     De här två stilarna är skitsnygga!


Det var allt för de här inlägget.Jag kommer skriva ett till lite senare ikväll.Om ni inte kan vänta så dra ut på tiden genom att läsa min och min kompis mode blogg som vi har tsm;)

www.weekie.bloggplatsen.se


Ha det bra!  Kram Ella

 
 
therese

therese

25 juni 2011 20:51

kolla va jag svarade på bloggen av din fråga;)

http://theresefabienne.bloggplatsen.se

Ella

25 juni 2011 21:32

Ja,det ska ja göra!Kul att du svarade;)
Fortsätt ärna följa blogen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 8 juli 2011 09:44

Hej bloggen! Idag ska jag skriva om tjejkändisarns inklänningar och vardagskläder.Kommer nog att bli ett lååååångt inläg. Vi börjar med Vanessa Hudgens: Vanessas klänningar varejerar lite på "röda mattan". Oftast har hon korktlänningar i svart ...

Av Ella - 30 juni 2011 15:04

Hej bloggen. Jag skrev ju att jag inte kunde uppdatera på två veckor i mitt förra inlägg.Det var det jag trodde men jag kan det.Så i detta inlägg tänkte jag skriva om marint mode.Om ni inte vet vad det är så är det typ blått och vitt,som "båtkläder...

Av Ella - 25 juni 2011 21:33

Hej hej! I det här inläget tänkte jag skriva om ballerina skor.Det har ju blivit en trend i sommar kan man ju verklien säga.Alla tjejer gårrunt i såna!Har själv faktist någrapar....jag älskar ju kläder och mode så det e ganska självklart;) Men nå...

Av Ella - 25 juni 2011 15:40

Hejsan alla! Välkommna till min nya blog.Den kommer att handla om mode. Så om ni är modeintresserade så har ni hamnat rätt! Jag kommer lägga ut bilder på kläder,smycken,skor mm och såklart skriva om mode och trender.Dessutom kommer  varje dag ett...

Presentation


Hej!
Min blogg handlar om mode.

Dagens plagg:)

 

  Tajta blåa jeans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem har bäst klädstil?
 Katy Perry
 Whitney Port
 Kesha
 Paris Hilton
 Rihanna
 Vanessa Hudgens
 Miley Cyrus
 Taylor Swift

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards